they've gone

Temat: Problem z Audi A4 1,9TDi 110KM AFN
Witam
Mam taki problem, jadąc autem z wyższymi prędkościami lub np. podjeżdżając pod dość dużą górę auto kręci się do ok. 3-3,5 tys. obrotów, jakby na moment przerywa i idzie dalej. Przy wyższych prędkościach przełącza się chyba w tryb awaryjny, bo jest strasznie słaby, jak wyłączę auto i włączę jest ok.
Postanowiłem podjechać do warsztatu i tam po podłączeniu pod komputer pokazało przy module SILNIK błąd: "575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym - różnica dorególowania." Po skasowaniu błędu nic nie pokazało. Po przejechaniu próby i po przełączeniu w tryb awaryjny znów ten sam błąd. Sprawdzałem też climatronic, nie pokazało błędu. Przy drugiej próbie wyskoczyło masę błędów, np. 64767 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - zbyt duża oporność czy coś takiego. I nic więcej. Potem błędy m.in. nr. 1569, 1570, 64518, 771, 772, 2813, 65535, 65034 itd.. Za każdym razem pokazywało inny błąd. Sprawdzałem to jeden z nich dotyczył wskazań poziomu paliwa o ile dobrze sprawdziłem, który wszystko dobrze pokazuje;p Po wybraniu opcji ponownego odczytu bez wcześniejszej kasacji pokazywały się inne błędy i nie zawsze te same co wcześniej, a czasem tylko ten pierwszy 64767. Co radzicie zrobić? Od czego zacząć? Auto jest z 1998r. i ma troszkę km na karku, ale na TDI nie powinno być dużo. Proszę o pomoc i w miarę dobre rozwiązanie (dla studenta). Pod komputer podłączałem u gościa, który się nie zna za bardzo z tego co widziałem. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1420887.html



Temat: spadek mocy passat tdi 90 km
Witam od pewnego czasu mój passat zacząl się robić mulasty.
wymieniłem już zaworek N75 , rozruszałem już cięgno od gruchy i kierowniczki,
pdłączyłem go pod VAG-a i pokazuje tylko błąd
575- Ciśnienie w przewodzie dolotowym/różnice doregulowania
obejrzałem wszystkie i przewody i wężyki od zaworków i wydają mi się dobre bez jakiśkolwiek pęknieć.
może mi ktoś podpowiedzieć co jeszcze może być przyczną.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1477553.html


Temat: spadek mocy passat tdi 90 km

Witam od pewnego czasu mój passat zacząl się robić mulasty.
wymieniłem już zaworek N75 , rozruszałem już cięgno od gruchy i kierowniczki,
pdłączyłem go pod VAG-a i pokazuje tylko błąd
575- Ciśnienie w przewodzie dolotowym/różnice doregulowania
obejrzałem wszystkie i przewody i wężyki od zaworków i wydają mi się dobre bez jakiśkolwiek pęknieć.
może mi ktoś podpowiedzieć co jeszcze może być przyczną.



jak dziura w dolocie to by puszczał chmure przy dodawaniu gazu i takie syczenia a przyspieszał by tak troche na raty, albo przepływka,i wtedy bedzie taki mułowaty,a odepnij przewód od przepływki i zobacz czy jest różnica,jeśli nie to już wiadomo gdzie jest problem....powodzenia i napisz co bylo
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1477553.html


Temat: błąd 575- spadek mocy-spalanie 12 l /100km
" />Witam ,mam taki problem ze swoim T4 kiedy przyśpieszam czy jade pod góre i daje cegłą po gazie czuje spadek mocy nie wiem od czego to zalezy bo mie zawsze tak się dzieje ,pozatym spala 12l/100.Podłączyłem VAG i wyskoczył mi błą 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania. prosze o pomoc jestem za granicą czy moge a tym wracać do kraju?
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=6963


Temat: błąd 575- spadek mocy-spalanie 12 l /100km
" />
">kiedy przyśpieszam czy jade pod góre i daje cegłą po gazie czuje spadek mocyspadek moze byc spowodowany wejsciem sterownika w tryb awaryjny ale musze wiedziec czy twoja jednostkanapedowa ma 102, 88 czy 150 KM.



">Podłączyłem VAG i wyskoczył mi błą 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowaniaroznica moze byc zwiazana z przeladowniem albo niedoladowaniem. to dwie rozne rzeczy.


">prosze o pomoc jestem za granicą czy moge a tym wracać do kraju? wrocic mozesz , kwestia komfortu jazdy.

napisz jakie oznaczenie ma twoj motor , albo podaj vin.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=6963


Temat: Reanimacja N75 czyli Adam Slodowy series ;)
Witam, jestem nowy, choć forum to przeglądam od przynajmniej roku.
Dzisiaj zaworek w 1.9TDi 1Z w Audi A4 wyciągnąłem i jedynie przeczyściłem benzyna ekstrakcyjna i rozpuszczalnikiem do farb, bez rozbierania go. Przedmuchałem strzykawką, wcześniej tłoczek wogóle się nie poruszał w środku, nic nie cykało. Teraz zaworek "cyka" słychać go pomimo silnika. Na Polskim VAGu 4.9 pokazywało mi taki błąd:
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica doregulowania - BŁĄD SPORADYCZNY
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926


Temat: [MK3 1Z] Zdiagnozowałem VAG-COM'em 311.2
Witam po dłuższej przerwie....
oto link do LOGa....
Link

Male wyjaśnienie....
do 3 sekundy 3 bieg... wporządku przy 4000
do 15 sekundy 4 i już muł.... potem zwalniam pedał gazu aby trochu zwolnić i ponownie gaz..... (sprawdzałem notlauf - wynik nie ma) normalnie przyspieszył...
30 sekunda wrzucam na 5

chyba tak to jakoś było... niestety jadąc samemu niezbyt łatwo obsługuje się laptopa i utzymuje prosty tor jazdy.... jakby wam coś nie pasiło to siętym nie sugerujcie... mogłem się pomylić, ale na pewno.... na 4 muł.. puszczam gazu .. zwalniam obroty.. potem znow na czwórce do dechy ( na notlauf test) i piątka potem....


po zrobieniu loga przepływomierz został wyczyszczony... ale auto dalej ma muła....
powinno mi się udać jeszcze w tym tygodniu zrobić drugiego loga....
Oto kolejna dawka błędów....

741 Kontrola pedału chamulca
nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
65535 Uszkodzony moduł sterujący
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59475


Temat: bład 575
witam podłączyłem dzisjaj swojego dieselka pod kabelek i wyskoczył mi błąd "575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania-błąd sporadyczny"
czy jest to poważny błąd i czy można go w jakiś sposób samemu wyregulować
Źródło: vagclub.pl/viewtopic.php?t=1273